Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

SUPER ΠΑΥΛΟΣ ΠΕΙΔΗΣ ΣΤΗ ΔΟΞΑ !!!

Τελευταία για φέτος, αλλά εντυπωσιακή μεταγραφή για τη Δόξα Καλαμάτας αποτελεί  ο πρωτοεμφανιζόμενος στα Μεσσηνιακά γήπεδα ΠΑΥΛΟΣ ΠΕΙΔΗΣ.
Ο Παύλος είχε γνωριστεί με το τεχνικό επιτελείο μερικούς μήνες πριν, έχει συμμετάσχει σε προπονήσεις της Ομάδας βιώνοντας το κλίμα και οι αρχικές θετικές εντυπώσεις εκατέρωθεν, ωρίμασαν και οδήγησαν σε συμφωνία, καθώς κρίνεται ότι αποτελεί εξαιρετική περίπτωση ποδοσφαιριστή και θα βοηθήσει τα μέγιστα στην προσπάθεια της Ομάδας.

Έχει αγωνιστεί ήδη στα γήπεδα της Δυτικής Αττικής με τις φανέλες των ΕΝ.ΠΑΝΑΣΠΡ/ΚΟΥ-ΔΟΞΑ και ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΠΟΝΤΙΩΝ 
Οι θέσεις που έχει αγωνιστεί  είναι ως επιτελικός μέσος, ακραίος επιθετικός και κεντρικός επιθετικός.
Εκτός από τις εξαιρετικές αθλητικές του δυνατότητες, οι προπονητές αξιολόγησαν σημαντικά τον σοβαρό χαρακτήρα και το ήθος του και οι συζητήσεις κατέληξαν θετικά μέσα σε θαυμάσιο κλίμα και από τις δύο πλευρές.
Αναμένεται  λοιπόν να δώσει το παρόν στην έναρξη της Ομάδας για τη νέα σεζόν, την επόμενη Δευτέρα (5/8, λεπτομέρειες προσεχώς) μαζί με όλους τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές της Δόξας.
Μέχρι τότε όμως, φιλοξενούμε τις πρώτες δηλώσεις του, που ευγενικότατα και πρόθυμα έκανε, με σκοπό την αρχική επαφή με την Μεσσηνιακή ποδοσφαιρική κοινότητα (μιας και την πόλη μας την έχει ήδη γνωρίσει!)

Παύλος Πειδής:
"Είμαι πολύ χαρούμενος που πλέον θα ανήκω στην ιστορική ομάδα της ΔΟΞΑΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. Από την πρώτη κιόλας στιγμή οι παράγοντες της Ομάδας με πλησίασαν με τον καλύτερο τρόπο εκτιμώντας τις δυνατότητές μου ως ποδοσφαιριστή.
 Όσον αφορά εμένα,  έχω αγωνιστεί σε δύο ομάδες τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΠΟΝΤΙΩΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ και την ΕΝΩΣΗ ΠΑΝΑΣΠΡΟΠΥΡΓΙΑΚΟΥ ΔΟΞΑΣ. 
Θα ήθελα να ευχαριστήσω αυτά τα δύο σωματεία για αυτά που μου προσέφεραν και με έκαναν να ωριμάσω. 
Τώρα όμως, είμαι έτοιμος να βοηθήσω την νέα μου Ομάδα  για να υλοποιήσουμε τους στόχους μας, που δεν είναι άλλοι από μια καλή πορεία και η άνοδος στην Α' τοπική κατηγορία.
Εύχομαι μια καλή σεζόν με υγεία και πολλές επιτυχίες!"

Καλωσορίζουμε λοιπόν τον Παύλο και τον περιμένουμε σύντομα στα αποδυτήρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάθε σχόλιο σας θα λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν από τους υπεύθυνους της Δόξας με σκοπό τη βελτίωση της επικοινωνίας της Ομάδας και των φίλων της.
Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά.